środa, 15 października 2008

Radio

Ja bez muzyki żyć nie umiem. Słucham jej naprawdę sporo; poza domem, w podróży, mam praktycznie cały czas odtwarzacz mp3 'na uszach', a w zaciszu domowym mam włączone właściwie zawsze radio. Obydwie te formy bardzo mi odpowiadają, ponieważ ja zdecydowanie wolę słuchać 'składanek', list moim ulubionych utworów niz całych albumów konkretnych wykonawców. Jeśli chodzi o radio to mam trzy, cztery ulubione stacje; dwie z nich chciałabym dziś polecić. Pierwszą jest RMF Classic (Warszawa 98,3 FM), a drugą radio internetowe Rivendell . Dlaczego te stacje? Powód jest bardzo prosty: obie nadają przede wszystkim muzykę filmową, którą ja uwielbiam. W RMF Classic prezentowana jest muzyka klasyczna, dawna oraz filmowa właśnie. Rivendell oprócz tej ostatniej serwuje także muzykę z gier komputerowych oraz celtycką. Osobiście nie wyobrażam sobie wieczoru bez RMF Classic.

Brak komentarzy: