czwartek, 1 października 2009

"Kolorowe czytanie" - podsumowanie

Miałam przeczytać w trakcie tego wyzwania następujące książki:

1. Kobieta w bieli - Wilkie Collins
2. Czerwone i czarne -Stendhal
3. Czarna bandera - Jacek Komuda

I ewentualnie jeszcze:

4. Czarna Wenus - Angela Carter
5. Czarna orchidea - Neil Gaiman
6. Biała lwica - Henning Mankell

Ale wyszło, jak wyszło: z listy podstawowej przeczytałam Kobietę w bieli oraz Czarną banderę. Z obu książek jestem zadowolona, choć Kobietę w bieli potraktowałam jak ciekawostkę i tylko dlatego dałam radę doczytać ją do końca. Bandera za to sprawiła mi bardzo, bardzo dużo przyjemności.
Z listy rezerwowej przeczytałam Białą lwicę, która o dziwo mnie rozczarowała; nie tego się spodziewałam. Czarna orchidea okazła się być komiksem, nowelą graficzną, ale również nie przypadła mi do gustu (jej recenzji nie umieszczałam).
Zupełnie przypadkiem, nie planując tego, przeczytałam Błękitny zamek L.M. Montgomery, który ogromnie mnie ujął i bardzo mi się podobał.

"Kolorowe czytanie" było moim pierwszym wyzwaniem i bardzo mi się ono podobało. Dziękuję za organizację tej zabawy i wszystkim uczestnikom za ciekawe recenzje i wskazówki co do następnych lektur.

Brak komentarzy: